FAQ

FAQ2024-02-09T13:52:47+00:00
Betaal ik als vriend ook servicekosten?2024-02-09T13:51:08+00:00

Ja, ook met de aankoop van een vriendenticket zijn voor ons kosten gemoeid, zoals voor het geautomatiseerde verkoopsysteem, de ticketingprovider en banktransactiekosten. Om deze kosten te dekken worden er servicekosten berekend.

Heb ik gehoorbescherming nodig?2024-02-09T13:43:16+00:00

Hoewel er een limiter gekoppeld is aan onze geluidsinstallatie, kan er bij onze concerten toch sprake zijn van hoge geluidsdruk. We raden daarom aan om altijd gehoorbescherming bij je te hebben. We vinden het belangrijk dat je niet alleen nu van goede muziek kunt genieten, maar over twintig jaar ook nog. In DJS kun je bij de bar oordoppen van Thunder Plugs kopen voor €3,-.

Kinderen t/m 13 jaar worden dringend geadviseerd niet zonder bescherming bij optredens aanwezig te zijn.

Het evenement is afgelast of verplaatst, wat nu?2024-02-09T13:33:13+00:00

Als een evenement afgelast of aanzienlijk gewijzigd wordt nadat je een kaartje hebt gekocht, dan heb je recht op restitutie. Wij sturen een e-mail naar alle online kopers en leggen de procedure uit. Als we je rekeningnummer kennen, dan wordt je geld teruggestort. Neem anders contact op. Als we een vervangende datum aanbieden, en je daar mee instemt, dan wordt je ticket omgezet. Anders krijg je het geld terug.

Hoe bezoek ik concerten met mijn vriendenpas?2024-02-09T13:50:57+00:00

Je kunt online kaarten bestellen door in te loggen in onze ticketshop. Als je inlogt met de bij ons bekende gegevens wordt de korting direct in mindering gebracht. Je kunt ook aan de deur je ticket kopen, na vertoon van je vriendenpas wordt de korting in mindering gebracht op de reguliere ticketprijs.

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie programma?2024-02-09T13:25:07+00:00

Wil je als eerste op de hoogte zijn van al onze activiteiten? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook of Instagram. Uitschrijven van de nieuwsbrief doe je eenvoudig via de link onderaan elke nieuwsbrief.

Hoe check ik mijn aankopen?2024-02-09T13:27:10+00:00

Ga naar de ticketshop en klik links bovenin op ‘login’ en vervolgens op ‘mijn tickets’. Je vindt daar alle geslaagde aankopen die je hebt gedaan. Soms duurt het even voordat een aankoop hier verschijnt.

Hoe kan ik vriend worden?2024-02-17T19:24:14+00:00

Klik hier voor de voorwaarden en stuur een mail naar penningmeester@muziekpodiumdjs.nl

Hoe laat begint en eindigt mijn concert?2024-02-09T13:43:58+00:00

Op de website en je ticket vind je de openingstijden (van deur en kassa) en de aanvangstijd. Voor de meest actuele aanvangstijden raden we je aan om op de dag van het evenement onze website te raadplegen. Bij concerten ligt de eindtijd niet exact vast. Wel proberen we zoveel mogelijk rekening te houden met het openbaar vervoer.

Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek, hebben jullie het gevonden?2024-02-09T13:44:45+00:00

Neem contact met ons op met zoveel mogelijk info over hetgeen je bent verloren. Wij kijken voor je bij de gevonden voorwerpen.

Ik heb geen e-ticket ontvangen of ben deze kwijtgeraakt, wat nu?2024-02-09T13:31:46+00:00

Na afronden van de aankoop wordt automatisch een bevestiging per e-mail verstuurd. Die komt normaliter binnen enkele minuten aan. Soms komt een e-ticket niet aan door een overvolle inbox of een spamfilter. Wat je daaraan kunt doen, hangt af van je e-mailprogramma. Soms kun je muziekpodiumdjs.nl aan de vertrouwde adressen toevoegen, of vind je de e-mail terug in de map met ongewenste berichten. Heb je een account? Log dan in op ‘Mijn account’ via de ticketshop, hier heb je toegang tot al jouw tickets. Aan de kassa kunnen we kaarten ook vinden op transactiecode of naam. De transactiecode vind je in de e-mail, op het bankafschrift of via ‘Mijn account’. Er kan om een identiteitsbewijs gevraagd worden.

Ik heb problemen met inloggen in de ticketshop2024-02-09T13:30:22+00:00

Heb je problemen met inloggen in de ticketshop dan kan het zijn dat je email adres al in ons systeem staat, mogelijk moet je nog een wachtwoord instellen. Ga naar deze pagina en vul je email adres in waarmee je in ons systeem staat of waar je onze nieuwsbrieven op ontvangt. Druk vervolgens op ‘reset’ en volg de instructies.

Ik kan of wil niet meer komen. Mag ik mijn geld terug?2024-02-09T13:33:25+00:00

Dit is helaas niet mogelijk. Online aankopen zijn definitief zodra de betaalopdracht is voltooid. Wij kunnen geen tickets terugnemen. Alleen als een evenement niet doorgaat wordt een vervangende datum of terugbetaling aangeboden.

Ik ontvang geen updates of nieuwsbrieven (meer), wat kan ik doen?2024-02-09T13:28:35+00:00

Mogelijk komt een mailtje in je spam of ‘ongewenste e-mail’, dus kijk eerst daar even. Dit kun je voorkomen door publiciteit@muziekpodiumdjs.nl als veilige afzender toe te voegen in je e-mailprogramma.

Is er een bewaakte garderobe?2024-02-09T13:43:33+00:00

Nee, er is voorin de zaak een garderobe waar je gratis je jas kunt ophangen, maar deze is niet bewaakt. DJS is ook niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van kleding of andere voorwerpen die in de garderobe zijn achtergelaten.

Is er een minimumleeftijd?2024-02-09T13:45:00+00:00

Voor onze concerten geldt geen minimumleeftijd, tenzij anders vermeld op de desbetreffende evenementpagina op onze website. Bezoekers jonger dan 14 jaar dienen wel begeleid te worden door een volwassene (18+) en worden dringend geadviseerd gehoorbescherming te dragen. We verkopen geen alcohol aan bezoekers jonger dan 18 jaar. Bij twijfel over je leeftijd vragen we daarom om geldige legitimatie.

Is Muziekpodium DJS toegankelijk voor rolstoelen?2024-02-17T19:11:40+00:00

Ja, onze locatie beschikt over een MIVA-toilet en is via de nooduitgang toegankelijk voor bezoekers in een rolstoel.

Kan ik aan tickets komen voor een uitverkocht evenement?2024-02-09T13:32:57+00:00

De algemene regel is: als er online geen kaarten meer zijn, dan zijn ze op. Wij houden geen kaarten apart voor voorverkoop of aan de kassa. We werken ook niet met een wachtlijst. Wel kan het gebeuren dat kaarten die door ‘beste vrienden’ zijn gereserveerd niet worden afgehaald. Reserveringen voor ‘beste vrienden’ vervallen een kwartier na aanvang van de concerten. De gereserveerde kaarten gaan daarna weer in de verkoop.

Kan ik betalen met een cadeaukaart?2024-02-09T13:35:07+00:00

Op dit moment worden waardebonnen (zoals de Podium Cadeaukaart) niet geaccepteerd.

Kan ik contant betalen in Muziekpodium DJS?2024-02-09T13:43:45+00:00

In DJS kan uitsluitend betaald worden met PIN of met de DJS-pas. Deze pas kun je met contant geld (alleen briefgeld) laten opladen aan de bar. Vervolgens kun je met de pas afrekenen zolang er tegoed op staat.

Kan ik in de buurt parkeren?2024-02-09T13:48:13+00:00

In de directe omgeving is beperkte gelegenheid om te parkeren op straat. Op 5 minuten loopafstand kun je betaald parkeren in parkeergarage Spuihaven en op 15 minuten lopen vind je het gratis parkeerterrein Weeskinderendijk. Kijk hier voor meer informatie over parkeren in de Dordtse Binnenstad.

Kan ik korting krijgen op concerten?2024-02-09T13:34:46+00:00

Sommige concerten zijn gratis toegankelijk zoals de bluesjamsessie en de meeste programmering op zondagmiddag. Voor de overige concerten wordt entree geheven. Als je vaker komt, kan het interessant zijn om vrienden met ons te worden. Afhankelijk van je bijdrage, kun je dan tot wel 100% korting ontvangen op de reguliere ticketprijzen. Kijk hier voor meer informatie over ons vriendenprogramma.

Kan ik reserveren of telefonisch tickets bestellen?2024-02-09T13:35:43+00:00

Helaas is het niet mogelijk om telefonisch tickets te bestellen of te reserveren. Wil je zeker zijn van een plek, koop dan tickets online via onze ticketshop.

Krijg ik CJP-korting?2024-02-09T13:35:55+00:00

Bezoekers van 25 jaar of jonger krijgen bij ons 50% korting op de reguliere ticketprijs. Daar is geen CJP pas voor nodig. Wel kan er bij de kassa naar legitimatie gevraagd worden om je leeftijd te verifiëren.

Mag ik fotograferen of filmen tijdens het concert?2024-02-09T13:45:55+00:00

Je mag foto’s en filmpjes maken met je mobieltje, als je artiesten en andere bezoekers daarmee niet hindert. Fotograferen of filmen met (semi-)professionele apparatuur (o.a. met afneembare lens) is niet toegestaan. Je kunt hiervoor eventueel wel toestemming vragen. Neem hierover contact met ons op. Onze huisfotografen hebben bepaalde privileges, maar ook voor hen gelden restricties.

Mag ik kaarten doorgeven?2024-02-09T13:32:08+00:00

Ja, mits het gaat om een ticket waarvoor je de reguliere ticketprijs hebt betaald. Vrijkaarten (guest tickets) of tickets voor vrienden en beste vrienden zijn persoonsgebonden. Een gekocht regulier ticket mag je wel weggeven. Muziekpodium DJS bemiddelt niet bij het doorgeven van kaarten, en is niet verantwoordelijk voor zaken die kunnen misgaan bij het doorgeven. Wij kunnen de geldigheid van een ticket dat je niet direct van ons hebt gekregen, ook niet garanderen. Houd er rekening mee dat derden je kunnen bedriegen bij het doorverkopen van tickets.

Mag ik mijn Vriendenpas ook uitlenen?2024-02-09T13:51:19+00:00

Nee, je vrienden of beste vrienden pas is strikt persoonlijk

Mag ik zelf drinken meenemen?2024-02-09T13:46:07+00:00

Nee, het is niet toegestaan om zelf meegebrachte consumpties mee naar binnen te nemen.

Waar kan ik kaarten kopen?2024-02-09T13:27:21+00:00

Tickets koop je eenvoudig via onze ticketshop of aan de kassa (tijdens evenementen). Kaarten aan de kassa kunnen alleen met PIN worden betaald. Meer informatie over het online kopen van tickets vind je hier.

Wat houdt het in om vrienden te worden?2024-02-09T13:50:25+00:00

We worden graag vrienden met onze vaste bezoekers. Als je vriend wordt, kun je mooie kortingen ontvangen op ticketprijzen. En je steunt dan meteen ons podium en onze missie om mooie concerten te blijven programmeren. Klik hier voor de voorwaarden!

Wat zijn servicekosten?2024-02-09T13:29:13+00:00

Met de aankoop van een ticket gaan kosten gepaard, zoals voor het geautomatiseerde verkoopsysteem, de ticketingprovider en banktransactiekosten. Om deze kosten te dekken, worden er servicekosten berekend van € 1 per ticket.

Wordt jullie locatie ook verhuurd?2024-02-09T13:49:10+00:00

Ja, het is mogelijk om onze locatie huren voor een vergadering, receptie of (zakelijke) borrel. Bekijk onze verhuurpagina voor alle mogelijkheden.

Zijn er zitplaatsen in de zaal?2024-02-09T13:47:34+00:00

Rondom de bar staan brakrukken en langs de wanden is er de mogelijkheid om te zitten of te leunen. Op zondagmiddagen staan er zitjes, of er zitplaatsen aanwezig zijn op de vrijdag- of zaterdagavond, verschilt per concert. De meeste evenementen zijn zonder zitplaatsen, tenzij nadrukkelijk vermeld op de website. Kun je niet lang staan, en wil je graag gebruik maken van een kruk, reserveer deze dan door contact met ons op te nemen (tot drie dagen voor de show). Er is slechts een beperkt aantal krukken te verkrijgen, daarom verstrekken wij alleen krukken indien er sprake is van een medische noodzaak.

Zijn jullie bereikbaar met het OV?2024-02-09T13:48:42+00:00

Vanaf het Centraal Station Dordrecht is het ongeveer 15 minuten lopen naar onze locatie. Je kunt daar ook de buslijn 2, 3, 4, 5 of 92 nemen naar het Stadkantoor; van daaruit is het nog 5 minuten lopen.
Over water zijn we bereikbaar met de Waterbus; de halte Hooikade bevindt zich op enkele minuten loopafstand.

Ga naar de bovenkant